Somedays I feel like shit...

... some days I wanna quit and just be normal for a bit. Så sant som det är sagt.

Jag har precis kommit på att jag inte tänker skriva nått om gårdagen.
Kanske för att jag inte orkar, kanske för att jag helst vill glömma den..
Det får ni helt enkelt lista ut själva.
Jag har iaf nyss kommit hem från en härlig träning! Vi var typ 15st och
det är precis lagom tycker jag. Kul att Ninni å Moa kom också :) Det gick
väl hyffsat bra för mej trots att jag har mått ganska dåligt större delen av
dagen. Träningen slutade vid sju men vi kom därifrån vid typ 20 över för
Putte är väldigt bra på att prata haha.

Vad har jag då gjort för kul i skolan idag? lätt att svara på, INGET. Vi var
bara 8 st i klassen (7 igår!) Både Frida och Amanda var sjuka :/ Trist!
Hur många vi blir imorgon kommer jag inte få se för jag tänker inte gå
till skolan. Både för att jag inte mår så bra, känner mej sjuk och för att
då kan jag plugga lite hemma. Måste tydligen städa lite också men det
är det verkligen värt! Gör allt för att slippa gå dit. Och så har vi ju bara två
lektioner så jag missar inget viktigt. Hoppas jag iaf.



~Smile like you mean it babe~


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0