Slut på det roliga

Idag är det sista dagen innan på lovet, imorgon börjar skolan igen.
Jag kan ju inte precis säga att jag har saknat Västerviks gymnasium..
Och gissa vad dagen börja med.. MATTE! hur kan dom bara låta oss
börja med matte vid 8.20 när man haft lov i mer än två veckor? uschan,,
Men det ska bli grymt kul att träffa alla människor igen! Dom har jag
verkligen saknat! Och kul att se hur det nya schemat kommer funka.
Och om jag inte minns fel så ska vår svenskalärare berätta lite om hur
vi ligger till i svenskan, jag har fått förvånande bra resultat på alla svenska
uppgifter så jag tror att jag kan ligga bra till! :D
Nog om skolan, jag har ju trots allt en hel dag utan skola nu så jag borde
göra något kul av den, men jag är rädd att allt kommer kretsa runt skolan iaf..

Nu tror jag att jag måste skriva min engelskauppgift som skulle varit inne INNAN
lovet. Jag har som vanligt lyckas skjuta upp det haha. Men när den är klar blir det
att slappa och skita i allt som har me skolan att göra!

Hur har ni det där ute?
Puss

Postat av: Jennifer

AMAGAAAD, jag blir deprimerad bara av o tänka på skolan -.- JAG VILL INTE VILL INTE VILL INTE !



Annars äre bra ;)

Hur äre själv? :)

<3

2009-01-07 @ 14:12:23
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SVAR: Jo, visst ;) Men det är det enda roliga..

Har vi idrott imorrn btw? Ska vi köra gamla schemat eller nya ? xd Jag har ingen koll xD Men vi börjar väl 08.20 ? xD :*

2009-01-07 @ 20:20:19
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0