Moa Moa Moa


Josefin Johansson 2009

Dagen som skulle bli seg blev allt annat än det! När jag var klar me Engelskan
(och 20 tal i matten!) ringde Moa och fråga om jag ville hänga på ner till isen,
vilket jag såklart gjorde! :) Himlans kallt men guud så roligt! Vi spela fotboll och
killarna pimplade lite, det är så mysigt att va på sjön, jag älskar det!
Sen följde jag med Moa in till dom där vi fortsatte med vår karriär på fifa, asså
vi har gått från att suga till att äga sönder alla haha. Chelsea har inte förlorat en
ända match och leder såklart serien, är vi bäst så säg! :D

PUSSHEJ'



Alltså det finns en tjej, en helt underbar tjej som jag aldrig skulle klara mig utan.
Vi umgås väldigt ofta och man kan nästan tro att vi bor ihop hihi. Jag vet att jag kan
lita på henne och tro mej, hon kan lita på mej med! Jag vill aldrig förlora henne för
det skulle jag inte stå ut med. Vi har gått igenom en massa saker tillsammans och
hon finns alltid där för mej när det behövs som mest. Jag tror aldrig att vi har varit osams
nån längre tid, vi blir alltid sams fort och jag bara förstår inte hur hon kan stå ut med mej!
Vad skulle jag ta mej till utan dej min underbar vän? Jag älskar dej <3

Postat av: Moa

Det är klart vi äger, du och jag är ju ett oslagbart team tillsammans det vet väl alla? du vet, det är ganska tråkigt i stenserum när du inte är hemma, men en termin till bara sen.. fan va vi ska ha kul i stan ihop:* Älskar dig<3

2009-01-07 @ 20:55:10

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0