lördag/söndag

Eftersom jag var waaay to tired för att orka blogga igår så blire
lite om både gårdagen och idag nu.

Lördag - Dagen spenderades i Norrköping med Moa för hennes
brorsa var på innebandycup med 96:orna där. Vilka härliga killar asså!
Fy fan vad jag garvade åt en av dom som ville ha en plattång, snacka
om skön lirare ;) Efter att vi sett en match (som tyvärr inte gick så bra) så
drog vi och fikade och shoppade lite. Eller shoppa var väl att överdriva, vi
gick in i typ 4 affärer haha. Jag kom hem runt 5 tror jag, var dö slut så det
fick bli att titta på film och käka lite pastasallad. La mej typ halv 9 haha!

Söndag - Idag var det Rödsle Cup, jag å 10 andra tjejer åkte dit för att vinna!
Dock så gick nått lite snett haha, vi spelade lika en och förlorade tre st. Inte
går man vidare på sånna resultat precis. Men jag gjorde iaf ett mål mot Vimmerby
och det var jävla skönt! Även om vi förlorade en hel del så tkr jag att alla var bra och
dagen var häärlig! :) När jag kom hem satte jag mej framför datorn för att skriva lite
här och kolla bilddagboken, snart äre mat också, jag är hungrig som fan!

Ha de bra så hörs vi! :)

Puss hejs :*


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0