ingen rubrik

Hejsvejs, vad har ni för er en lördag som denna?

Själv sitter jag här vid datorn. Hade tänkt att leka lite i PS med
lite nya bilder Men eftersom det regnade hela dagen så bli det
aldrig att jag kom ut och fottade. Typiskt att de ska regna när Moa
och jag bestämt oss för att ta ett varv runt skogen. Vi gick faktiskt
ut ändå men vi gick bara en liten sväng och kameran fick stanna
hemma. Promenaden varade typ bara i 30min men ändå var jag
totalt genomblöt när jag kom hem! Så det var skönt att komma
hem och sätta sig en stund framför nya tvn :) Min nya bästis! haha.
Det är typ det ända jag har gjort idag! Värsta tråkigt, men man kan
ju inte ha kul jämt. Imorgon ska jag iaf försöka komma ut med
kameran en stund. Dock så är det inte alls så kul att fota just nu.
Den här delen av året är bara blöt och kall och grå så det finns inga
fina motiv. Jaja, få göra det bästa av saken. I värsta fall får jag leta
fram några gamla bilder att leka med. PS abstinens på mej! haha

Har ni lust så släng iväg ett sms!

Pussar


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0