Ge mej sommar tack! (:


Bara för att jag verkligen vill ha sommar!

Känner verkligen att jag behöver sommaren nu annars vet jag inte
om jag pallar skolan asså. Waaaay to much jobb trots att jag inte
ens går nån plugglinje. Vadå jag skoltrött?

Snart äre träning och jag pallar verkligen inte. Har mått ganska dålig
en längre tid nu. Hade faktiskt lite feber igår och lillebror var hemma
idag så kanske jag kan få allt på en gång nu istället för att vara lite
sjuk hela tiden. Det är så himmla jobbigt att gå och vara småsjuk!

Tänkte faktiskt ta och vila/läsa lite nu. Det kanske gör så jag orkar mer.
Hoppas det iaf!

Pusshej'

Postat av: Moa

Jag vill med ha sommar!;)

Jag vet inte vad det där betyder?

Det var bara nått jag skrev.. Och om det är nån det är riktat till så är det iaf inte dig!:*

2009-01-26 @ 16:53:23
Postat av: Annamalin

precis ;)

jo, det är precis samma här, fotboll + plugg.

& jag vil också sommar! & SPEEDWAY!!!!!

då ska vi träffas :)

puss

2009-01-26 @ 17:24:31
URL: http://annamalinnorrsen.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0