en liten update

Har ganska precis kommit hem från träningen i gymmet som var grymt kul! :)
Det var dock ganska svåra övningar, eller inte svåra men det är svårt att få in
tekniken så att allt blir rätt hehe. vi fick även prova på en massa andra grejer.
alltid kul att leka lite med dom trots att man provat det mesta redan. Det tog typ
2 timmar eller nått i gymmet och det var ju mest genomgång så man blev inte
så vidare värst svettig. Men det var kul ändå:)
1-2ggr i veckan ska man gå till gymmet och köra det här programmet som vi fick
så jag kanske ska göra det imorgon innan fortbollsträningen för att ha det gjort.
Eftersom på tisdagen kanske jag ska hänga med Moa å Becca till TR och träna
och så är det simhallen både onsdag och torsdag och på en fredag vill man ju
helst inte träna precis haha (; Blir visst värsta träningsveckan ser det ut som ;P

Nu ska jag gå och packa ordning lite saker till skolan.
ses&hörs

Pussi
 /Jossan

Postat av: Moa

Är det simhall på onsdag med? Trodde bara de va de på torsdag den här veckan:P

2009-01-19 @ 17:18:23

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0