Back to school

Hur det känndes? Det var faktiskt helt okej om jag ska vara ärlig!
Vi började med matte, men ingen orkade jobba haha och så ringde
Frida till mej (hon missa bussen redan första dan haha) så jag mötte
henne och sen orka jag inte gå in på lektionen igen. Efter det var det idrott,
Lasse var inte där så vi fick ha nån annan som är sjukt mke bättre! Första
gången jag har blivit helt slut av idrotten! De var rätt kul. Innan lunchen hade
vi engelska, fy fan vad jag hatar det! Vi gör aldrig nått kul.. Jag bara orkade
verkligen inte jobba så Frida och jag snacka bort hela lektionen, självklart
om Tom och Henke som hon är insnöad på tror jag;D (sorry Frida hihi).
Efter lunchen var det lpl som gällde men Maria var inte där så om man var
klar så fick man åka hem, vadå hela klassen försvann på 2 sek? :P nice!
Dock så kunde jag inte bli hämtad i Gamleby så Madde var vrålsnäll och
stannade med mej i stan så vi kunde ta tre bussen hem, Tack! :D När jag
kom till G-by gick jag bort till syslöjden och fick sen skjuts av Saras mamma
hem, vilket också var jättesnällt! Otroligt positiv dag för att vara jag va? hehe

Pussis


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0