Twilight for lajf



Om jag kunde drömma
När jag hör din röst
Ljudet av ditt hjärta

Dessa böcker har tagit upp typ hela mitt lov!
Och nu när jag läst ut dom så har jag inget att
göra. Det är nästan så att jag funderar på att
läsa dem en gång till. Men det tänker jag nog 
vänta med tills jag läst den fjärde boken (Så
länge vi båda andas) som inte har kommit ut
på svenska än. Fast jag bokade iaf filmen från
cdon.com förut! :D Har den redan på datorn
men det är sjukt dålig kvalité på den. Och så vill
jag ju såklart ha orginalet med en massa extra
metarial och såntdär :) hihi

I dag är det lördag, imorgon söndag och sen börjar
allvaret igen.. Lägtar precis inte hehe. Men ikväll ska
jag till Moa för en liten tjejkväll vilket ska bli kuligt :)

Btw så var jag i Ullared igår, älskar det stället asså! (;
Det är ju som att komma till himlen! haha

Puss och ha det bra!
// Jossan

Postat av: Ina

Jag håller på att läsa om första boken nu (a) Längtar SÅ efter fjärde boken! Jag har förbeställt den + Om jag kunde drömma på engelska, det kommer bli kul (Y) :D

2009-02-21 @ 21:13:59

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0