tråkig torsdag

Jag är hemma från skolan,
jag har feber och är förskyld,
och mitt hår ser förfärligt ut!
Hur hemskt låter inte det egentligen?
Fast det finns nog dom som har det värre.

Har suttit och redigerat lite bilder nu,
inte sådär jättenöjd me nån av dom
för tillfället. Men det kanske känns bättre
nästa gång jag kollar på dom hehe.

Nu ska jag gå och äta nått och göra
lite varm choklad för min onda hals.

Pusshej :*




Ibland knyter man nya band och i vissa fall blir de till en rosett.
Det kan bli en sådan knut som sitter i hur länge som helst,
eller så blir det en som snabbt går upp,
eftersom att man inte har knutit tillräckligt bra,
eller att bandet inte var gjort för en rosett.

Snodde det där från Julias bdb för jag tyckte att det lät smart!


Postat av: Ina

Jag tyckte också att det där lät smart =D



Jättefin bild btw, färgerna blev jättebra :o

2009-02-12 @ 17:01:14
Postat av: Jennifer

Snyggt Jossan !

2009-02-12 @ 20:32:37
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Svar: Aaaw, va gullig du är :*

Det hoppas jag med, verkligen.

<3

2009-02-13 @ 10:08:07
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Jossan svarar

Svar till Ina: Nu får du allt ta och skaffa en blogg du med! Så jag kan kommentera diina bilder som du tagit med din kamera ;D Och så jag får höra vad du gör om dagarna ;P

2009-02-13 @ 10:54:59
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0