rubrik?

Idag har jag äntligen gått övningskörnings-
kursen! Skönt att ha den gjord, så nu äre
bara att börja köra haha.
Annars har jag typ inte gjort nått idag, ingen
hemma hos grannarna så det blir en ensam
och väldigt tråkig lördag för min del "/
Men jag har faktiskt vatt lite duktig och skrivit
klart min bokrecension. Och om jag orkar så
ska jag jobba lite på Ullas grejer också. Skolan
tar upp väldigt mke tid känner jag..

Jag har kommit på att det är väldigt dåligt
med nya bilder, måste ta kameran och gå ut
lite nästa helg asså! Nån som hänger på? :)

Nu ropar visst mamma, måste springa iväg
och fylla i några papper. Vi hörs!

Pussar J



JAG VILL HA DEN DÄR LÄGENHETEN PÅ MIDGÅRD!!

Postat av: Jennifer

Svar: Haha, jag vet ;D Det är min systers kanin, Polly. Sjukt söt är hon! :D

2009-03-01 @ 19:43:21
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0