Moahelg <123


Okej, jag har verkligen inte pallat att skriva nått i helgen
(man måste ta vara på den lilla fritid man har)  så jag tänkte
att jag kan göran en liten sammanfattning om vad jag gjort :)

Fredag: I skolan så gjorde vi semlor, jag fick marsankräm
istället för mandelmassa i min vilket gjorde den väldigt god!
Mandelmassa smakar bajs haha. Slutade vid klockan tolv
så Madde och jag tog 13.35 bussen hem till Gamleby där
vi gick bort till Åby för att hälsa på alla (har typ vatt där en
himla massa gånger på kort tid nu hehe) polarna. Sen när
dom slutade så drog Moa, Becca och jag oss bort mot
gymmet för att köra vårat program, tog typ en timma men
eftersom det var nattinnefotboll sen så tog det lite extra
tid i omklädningsrummet haha. När vi var klara så gick
vi och köpte oss lite att  äta och gick hem till Pontus i
väntan på att gå bort till AMU. Kvart i sex gick vi bort till
fotbollen för att samla ihop "The Killers" Som Moa (och
lite jag) skulle ta hand om. Gick rätt bra för dom, 2 vunna
och 1 förlorad och totalt tvåa i gruppen (y) Vi var kvar där
ungefär till 12 för sen pallade vi inte mer, men det höll på till typ
3 eller nått tror jag. Iaf så sov jag över hos henne och det var fett
mys :*

Lördag: Vaknade upp av att Philip och Joel sprang runt och ville ha tvn
som vanligt haha. Men vi låg kvar ändå till 11 ungefär och sen gick vi
upp för att käka frukost, sitta vid datorn och ha allmänt trevligt. Phille
hade bjudit dit Henke så vi lirade lite GH med dem och så var vi hos
Anna-Greta och Gösta och åt våfflor, riktigt gott vare! På kvällen blev
det Mello, men det sög totalt tyckte jag. Jag menar Jonathan gick inte
vidare men det gjorde Caroline, hur fan är det  möjligt? jaja, Jag röstade
iaf på honom och det gjorde Moa också, han är bääääst :* Runt 22 kom
Moa på att hon ville ha ett bildbehandlingsprogram till sin dator så vi
laddade hem PhotoScape och satt och lekte i det. Kännde mej lite utanför
så dock  så jag laddade hem det till min notebook så jag med kunde leka
lite hehe :) Ganska mke olika funktioner fanns det. La oss runt 1 och då var
jag helt jävla slut asså!

Söndag: Vaknade även denna morgon av dom små, men eftersom
dom åkte  till Linköping så kunde jag somna om. Åt frukost runt 10,
segade oss och sen  tog vi en fotorunda med 4-hjulingen. Hann även
stanna till hos Moas mormor och morfar för lite mer våfflor hehe.
Himlans kul att solen ville titta ut från molnen ett litet tag också. Blir ju
så sjukt mke bättre bilder och så blir man gladare med :) När vi tröttnade
drog vi oss hemåt, kollade på två dåliga filmer (Epic Movie och Sky High)
och bara segade som vanligt. Efter det gick jag hem, hade ju vatt uppe
hos Ekholmarna hela helgen så lite tid för sej själva måste dom väl få haha.
Blev precis lagom för att hinna se lite av OTH och Gossip Girl. Och nu sitter
jag här vid datorn samtidigt som jag kollar på Beck, borde nog sova för jag är
så grymt trött och har huvudvärk på högsta nivå men jag vill inte det haha.
Skulle ju kunna ta en tablett men jag borde verkligen försöka vänja mig av vid
att jämt ta tabletter.. Men det är seriöst det ända som hjälper ju :S aja kanske
bara är den här årstiden.

Nu är lång pausen slut så jag ska krypa ner under täcket igen!

Ha det bra så hörs vi snart(:

Pussar J




Fotograf : Moa
Redigering: Jag

Postat av: Moa

Det är klart banden finns kvar;) seriöst asså, vi va konstiga xD

2009-02-09 @ 16:50:09

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0