fredagdentrettonde



Idag börjar äääntligen sportlovet!
Eller för mej började det redan igår eftersom jag var hemma från
skolan pga av att jag var sjuk, men det räknas inte haha. Vad har
jag då hittat på idag? Jo jag har städat förstår ni. Ja, jag vet att jag
är duktig(: hihi
Sedan har jag såklart suttit vid datorn också, redigerat en hel del
bilder. Mest gamla eftersom jag inte pallade gå ut och ta några.
Dock så försökte jag mej på lite bilder av saker jag hittade i huset
fast jag blev inte så nöjd. Jag har för stora krav på mej själv när det
gäller att fotta tror jag. Men det är bara för att jag dagligen kollar in i
olika fotobloggar, tänkte lägga upp bloggarna jag följer nån dag.
Dom är verkligen duktiga! Och jag är sjuukt avundsjuk på deras talang.
Men jag försöker så gott jag kan och hoppas på att jag blir bättre :)

Nu ska jag faktiskt gå och hjälpa min far med maten, Tacos blire!
Kanske kunde ta några kort på det? Vill verkligen fotta! haha

Pusshej

Postat av: Ina

Du är ju redan duktig =D



Jag gör inte mycket om dagarna, jag skulle ju ändå glömma bort att uppdatera om jag fixade en blogg ;D

2009-02-13 @ 22:57:24

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0