februaridag



Hej alla mina bloggläsare (om det nu finns några sånna haha)!

Min dag har varit sådär. Har haft ont i huvudet som precis alla andra dagar -.-'
Börjar verkligen tröttna på det asså. Annars så var skolan ganska okej.
Förutom Marias ämne (eller Häxan som Jennifer säger ;D). Men man vänjer
sig typ eller nått haha. Skippade engelskan och tog bussen till Gamleby för
att hinna med bussen därifrån och hem. Riktigt skönt vare! Hamnade här så
fort jag kom hem för att hänga lite på bilddagboken och msn såklart ^^

Farmor är här också så det blir hon som får fixa käket, skönt att slippa hjälpa
till, lat som man är haha!
Btw så har det tydligen hänt nån bilolycka typ där man svänger in till Brånefall,
vi mötte en massa brandbilar och en ambulans med blåljus på. Asså man
tänker ju på att det kan vara någon man känner :S Och efter den där hemska
dagen i september så känns det ännu värre, fy fan asså :/
Men det stod på vt.se att det hade gått bra och inga allvarliga skador så man får
hoppas att det är så!

Måste springa och äta nu!

Pusshej :*



Postat av: Jennifer

Haha, ;)

Häxan är det rätta ordet :)



Jojo, jag skolka och åkte hem.

Du kanske hörde mitt och Elenas skrattanfall när jag ramla på röven utanför klassrummet ? xd

2009-02-04 @ 18:53:37
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0