Dåliguppdatering.se

Ja så är det verkligen! Måste ta tag i detta nu asså haha.
Jag har verkligen inte orkat tidigare så nu tänkte jag gå
igenom dag för dag lite (om jag minns!)

Söndag: Snorig och dan begav jag och mitt Tjust IF oss
iväg till Västervik för att spela cup. Av fem matcher så vann
vi 2 spelade lika 1 och förlorade 2, helt okej tycker jag :)
Att förlora den sista matchen var dock enormt surt! Jävla
domare är det ända jag behöver säga -.-' aja. När jag kom
hem så var jag super slut och hade sån enorm värk i huvvet
att jag trodde att jag skulle dö! Gjorde allt för att få bort den
men som vanligt funkade det inte alls "/ så det blev en tidig
kväll för mig.

Måndag: Vaknade 8.20 av att sotarn knackade på dörren haha.
Men det var bra att han väckte mej för jag behövde komma igång
lite innan jag skulle iväg och gymma me Moa. Var där i nån timme
för att sen åka till Björnsholm för att lämna av Phille som skulle till
Nyköping.
När jag kom hem läste jag lite i Twilight böckerna (har läst ut ettan
och tvåan nu) och tog det lugnt. Tills Moa ringde och undra om jag
ville hänga med till backen i Odensvi. Det blev bara en kort stund och
det var ganska skönt för det var kallt som fan! Kvällen spenderades
sen hos Moa och jag sov över i hennes nya soffa, som var riktigt skön(;

Tisdag: Vaknade upp hos Moa, käkade frukost, spelade fifa och försökte
ta en sväng med skidorna. Fast vi kom ingenstans för det gick inte så bra
med Moas skidor haha. Så fikat vi hade gjort fick vi ta framför tvn istället
för på sjön. Inte för att de gjorde nått för då kunde vi spela fifa samtidigt :)
Moa hängde ocksåp på mej hem för att käka en kort stun för att sedan dra
till Moa för lite fifa igen ;D Bara för att vi äger (y)

Idag: Idag har jag typ inte gjort nått. Det låg en liten lapp med massa saker
som jag skulle fixa tills mamma kom hem så jag var duktig och gjorde som
hon sa. Ska tydligen steka pannkakor tills Pappa kommer hem också, Kul..
Jaja, man måste ju vara liiite hjälpsam iaf :P

Så, det var vad jag kunde komma ihåg (;
Får se om det ploppar upp nån bild sen

See U All Later
/ Jossan



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0