Veckan som gått.

Jag har inte bloggat på en hel vecka...

Måndag: Bak med barnen på Lidhem. Det bakades både lussekatter och pepparkakor. Det var väldigt kul men ansträngande haha ;) På kvällen var det träning. Mycket kul!

Tisdag: Vanlig dag på praktiken. Massa mys med barnen :)
Moa och jag handlade och vi kokade risgrynsgröt. Sen blev det att lägga sig hyffsat tidigt, trötta som vi var.

Onsdag: Praktik och planering. På morgonen var vi i Glasbruksparken. Vi gick tipspromenad och sen fick barnen leka fritt. På kvällen gick jag, Becca, Mickis och Moa på Hockey. VIK vann med 3-2 om jag minns rätt :)

Torsdag: Simhall med ungarna på morgonen, lika kul som vanligt haha. Sen hade vi matte och svenska som vanligt. På kvällen blev det som ni säkert vet Linköping och Lars Winnerbäck. Finaste på länge!

Fredag:
Var med Erika i Skolan. Hon går i en stor och läskig skola :o Åkte hem efter 4 och då blev det att bara ta det lugnt och se på idol. Erik vann..

Lördag:  Bandy på Tjustvallen, 4-2, kul1 :)
Tjejkväll sen som var helt okej. Kunde varit bättre. Vi såg på film, åt god mat och pratade.

Söndag: Blev utelåst och hela dagen sög. Snorig som attans också, inte kul.


Veckans höjdpunkt eller rättare sagt, månadens!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0