HEMMA!

Äntligen är jag hemma igen. Eller egentligen så kom jag hem för typ tre timmar sen. Hur som helst så är det väldigt skönt för jag är helt slut! Ska snart sätta mej framför tvn med en kopp varm choklad. Det var askallt i huset när vi kom hem så det ska bli gott att dricka nått varmt :) Sen blir det nog också att kolla in gymnasiekatalogen som kom hem i torsdags. Det har tagit grymt lång tid för den att komma hem och när den väl kommer så är jag inte hemma -.- Men nu får jag äntligen kolla! :D

Tobbe kom nu och snart kommer Linus, tror att Anton ska ha barnkalas haha xd

bilder och annat tar jag nog tag i imorgon, orkar inte nu (a)


Postat av: Errah

Hahah ja dom är ju små barn ;)

2009-12-05 @ 17:19:14

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0