Du tror att du betyder allt, du har fel

Här sitter jag i sängen med min mini laptop och mina nya WESC lurar. Tacosen står och väntar på bordet så snart ska jag gå och äta lite, men först hinner jag blogga lite :)

Mamma, pappa, jag och morfar var på net on net förut och köpte en skrivare till mitt rum. Det behövdes verkligen för den i Antes rum suger. Hoppas på att den fungerar bättre till att skriva ut kort med också!

Imorgon är det lördag och jag har inget mer än hemresan härifrån Ullared planerad. Känns faktiskt ganska skönt med tanke på att jag är helt slut. Det får väl bli att lägga sig framför någon mysig film eller sitta vid datorn. En mysig hemmakväll helt enkelt.

Nä nu måste jag äta, innan jag svälter ihjäl haha ;d


Postat av: Blondiinbarro

sv: dåliigt att man inte är skyddad till 100% menade jag

2009-12-04 @ 20:34:36
URL: http://blondiinbarro.blogg.se/
Postat av: Blondiinbarro

sv: jaha okeej:p

2009-12-04 @ 21:13:30
URL: http://blondiinbarro.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0