allt annat känns fel

Bloggade inte igår men jag gjorde ändå inget speciellt. Praktik och träning bara.

Idag har jag varit fruktansvärt seg. Är snorig och nyser ungefär 24/7.. Usch, jag har inte lust att bli sjuk nu. Jag har inte tid heller för den delen.
Träffade Anton, Pontus och Makki förut också. Dom skolkade från simhallen haha. Jag tror jag känner igen de asså;d
Ute snöar det för fullt. Ganska skönt att det äntligen börjar bli lite "juligt" men egentligen så är jag inte så sugen på en massa snö och blask. Hellre lite sommar igen!
Muntrar upp mig själv med att sitta under en filt och lyssna på Lasse Winnerbäck♥

Postat av: Jossi

Sv: haha ja, det brukar oftast vara så ;)



ja, hooppas verkligen på det! :))

2009-12-15 @ 14:56:23
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0