Om vi ger det en chans

Åh vad irriterad jag var igår. För det första så förlorade vi mot Mariebo med 5-2 (som förra gången) och så var jag grymt trött och förkyld (vilket inte precis är bättre idag). Och så har jag insett att jag troligtvis kommer missa Boifs a-lag två helger i rad pga mina egna matcher krockar.. Får antagligen spela både fredag, lördag denna vecka och kanske nästa vecka med. Så jag får helt enkelt nöja mig med att titta på Boifs b-lag på tisdag nästa vecka. Usch. Och bara för att vi har halva vårt lag skadat och endel flyttar så kan det verkligen bli tufft att få ihop till något lag. Att få ihop till både a-och b-lag är nästan omöjligt så man måste ju ställa upp. Ja de är väl bara att hålla i det sista nu. Inte många matcher kvar. Hoppas bara på att benhinnorna håller. Igår hade jag ont genom så gott som hela matchen men eftersom jag vet att det inte går att byta med nån så får jag spela vidare och försöka att inte tänka på det.

Nae nu ska jag sluta klaga och göra mig i ordning inför skolan som börjar 9.40.

ha en bra dag,
puss


Boif Boif Boif!

Postat av: johanna

jag kan hoppa in i erat fotbollslag, jag ska visa hur man spelar fotboll :D

2009-09-02 @ 22:41:36
URL: http://johannahuhtala.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0