När det var du och jag

Min dator funkar fortfanade inte men nu har jag rensat min notebook så kanske jag kan få in lite bilder som jag då lovar kommer upp snarast! Både från Västervik-Dackarna och från vår lilla tjejkväll ute i Oxebo som jag inte nämnt. Det var riktigt mysig och välbehövligt!

Just nu sitter jag och kollar på mtv/ztv för att se om det är nån ny musik jag gillar. Men det är ganska uttråkande så jag antar att jag går ut i solen om ett tag istället.

föresten så vann Boif i lördags med 2-0 mot Fågelfors eller nått liknande haha.
Vår mach igår blev lika. Vi var så skjukt bra! Alla ska ha beröm enligt mig. Till och med jag spelade okej haha. Synd bara att Bojje stackaren fick köras till akuten för hon hade så ont i magen :s Krya på dej!

nu ska jag ta tag i mitt liv!
vi hörs puss


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0