Let your memories grow stronger and stronger

Idag har varit en helt okej dag. Jag mest suttit och läst "Ljudet av ditt hjärta" men också vatt ute och åkt 4hjuling med Ante. Vid 6 var jag på träning som gick sådär. Hade ont i magen och mådde illa.. Men jag var med rätt mke iaf.

Här kommer lite bilder från olika dagar.


Blommor från kyrkogården i Hallingeberg. Moa och jag var där för att kolla lite.


Moas farmor och farfars grav.


Kyrkan i Hallingeberg.


En av endast 11(!) bilder från Speedway Grand Prix i Målilla. Som ni ser så regnade det.


Anton bakifrån på 4hjulingen.

Anton och Pontus gnäller på att jag segar ner internet när jag laddar upp bilder så jag får ta resten när jag har tid nån annan gång. Föresten så åker jag till Linköping och Ikea imorgon för att köpa lite saker till lägenheten :)
SNART SKOLSTART!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0