Ingen kan ändra på det.

Har precis kommit ut ur duschen och sitter nu framför "Leila på landet" och äter hemodlade tomater. Så himla gott! Leila lagar alltid en massa god mat så nu är jag hungrig också haha. Kan ju bero på att jag tränat såklart. Träningen var faktiskt riktigt kul och inte alls sådär apjobbig som den kan vara ibland haha. Fast vi var bara 11st. Men det kan vara skönt. Jag blev även uttagen till matchen på lördag. Fast det visste jag ju iofs men ändå. Jag kan fortfarande inte förstå att jag är tillräckligt bra för a-laget. Jag känner mig ju urkass!

Nae nu måste jag verkligen äta något! Sen blir det nog att se på film. "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" går på tv4plus så det blir nog den.

ha en bra kväll :*


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0