Give me reason to prove me wrong

And I was trying to act as good as I could
And I tried to look just as cute as I could be
Though I could hardly breathe
Is this the end of you and me?



would u save me?


Sitter vid Antons dator (min är fortfarande på semester) och dunkar musik förbannat högt! Vill försöka stänga ute alla andra ljud. Jag mår ap illa efter maten och det känns som om jag ska spy. Lägger mig antagligen med Twilight ett tag sen. Då slipper jag tänka på all skit runt omkring. Jag tror faktiskt att jag behöver börja skolan för att få något annat att tänka på. För just nu funkar mitt liv inte för 5öre. Men jag vet också att allt kan bli väldigt dåligt då. Jag är rädd. Förändringar är inget som passar in i mitt liv för tillfället. Men en stor jävla föränding är nog egentligen precis vad jag behöver. Börja om, ta dagen som den kommer, komma över allt som rör sig i mitt huvud nu. Det är inget litet projekt men på lång sikt så hoppas jag kunna övervinna det stora hål jag har inom mig. Allt jag måste göra är att tro.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0