Early morning?

Fjärde dagen som börjar med huvudvärk, vad är det som är fel? Men det är inte lika illa som igår iallafall. Tack för det.

Gårdagen med tjejerna var riktigt kul! Mitt lag som bestod av Johanna och Kajsa kom tvåa totalt. Vi var hur duktiga som helst tyckte jag :) Vi hade någon slags mångkamp som Putte hittat på. Fem grenar bland annat än som bestod av att cykla/springa till Odensvi. Gissa om jag har ont i rumpan! och fötterna haha.

Nu har jag verkligen inget att göra. Det blir antagligen att bara sitta och vänta på att åka in till Västervik och städa. Fy, jag hatar att städa där. Men sen ikväll drar vi till Erika på fest, ska bli grymt kul! :D

ha en bra dag!

pussar


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0