Det var tropiska nätter och vi låg vakna på taken

Eftersom det inte blev att fota med Moa som åkte till Amanda (jag blev också erbjuden, men jag skulle inte hinna) så gick jag ut själv. Det sög så jag gick in efter högst 10 minuter! Ett par bilder blev det iaf.


Nycklen till min lägenhet


yellow


solros - lite av favoritblomma


Min "turpeng" en dansk enkrona från 1992 (mitt födelseår)


blåvitt, jag älskar ifk göteborg!

Skit tråkiga bilder, jag hade verkligen no fantasy! Det brukar vara så när jag är på detta humör. Men snart drar jag till Gamleby och sedan vidare till Stan med Mickis. Hon brukar få mig på bra humör! ;d Plus att min man är där haha (a)




All den här tiden som jag vilat och velat
Vilat och väntat och kastat bort
Inte nu, kanske sen kommer jag också tycka
Att allt dåligt för med sig nåt gott


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0