trettondeapril

Idag kan man nog kalla min dag för en fotbollsdag.

Mitt älskade lag mötte Linghem och vi vann med 2-1!
Det borde varit 2-0 men det var Sten som var domare,
det förklarar fan precis allt. Men jag tycker att alla var
grymt bra! Dock inte så nöjd med min egen instas, jag
var väl rätt bra när jag väl var inne på plan men jag palla
fan inte ett piss idag asså. Helt slut. Aja, så äre ibland.
Så fort matchen var slut fick jag springa in och duscha,
hade väl ungeför 5 min på mig för vi skulle till Odensvi
för att se Boif möta Tuna. Vi missade typ en kvart trots
att jag stressade som en idiot haha. Tyvärr så förlorade
Boif, men det var ändå kul att se matchen :)
Efteråt stannade jag Amanda å Moa kvar för att skjuta lite
på mål och trixa. Vi höll på med det tills vi skulle dra vidare
till deras mormor och morfar för att äta mat. Det var fint :)
Spelade lite mer fotboll när vi kom hem därifrån också, Moa
och jag ägde ut Philip och Joel totalt haha xd

Nu ska jag fan ta och lägga mej tror jag,
jag är trött som bara den!
Men vi hörs :)

pussar

Postat av: Freja

Sv: Jasså, aldrig hört innan. ;D Men får söka på internet och kolla vart de finns och så. :) tack för tipset. :D

2009-04-13 @ 22:13:14
URL: http://frejab.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0