tjugoförstaapril

Sitter i skolan nu. Har precis haft prov i datakunskap,
självklart hade jag alla rätt (a) haha, så duktig jag är :p
Men det var bara G delen, nästa vecka blir det VG-MVG
delen. Får hoppas att den går lika bra:)

Efter skolan så ska jag och Mickis o jag se på speedway,
det är fiint! Fast egentligen så vill jag till Odensvi och kolla
på Boif, men då lackar Mickis sönder haha xd aja det blir
nog bra på speedwayen också, de va ju sååå länge sen
man var på det! Underbart förfan :D men det finns ju tvärr
negativa saker också. Men det tar jag inte upp nu -.-

aja, pusshej och ha de superbra

Postat av: Manda

Tråkigt att du missa det:P



BOIF vann ju med 1-0:P



Fast det va askallt:(



Hur gick speedwayen förresten?

Puss:*

2009-04-21 @ 21:06:32

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0