Tjugofemteapril

Idag äre match, vi möter His/Mais i Mariannelund. Första seriematchen blir det. Jag är inte ett dugg pepp vilket inte är så bra. Men jag ska göra så gott jag kan trots att mina näsa rinner hela tiden haha.

Jag har funderat lite, och jag vill ha en ny bloggdesign. Jag satt och fösökte fixa det förut men det gick piss rent ut sagt haha. Så jag gav upp och får ha kvar den jag har nu. Inte för att de är något fel på den, verkligen inte! Men ibland så vill man ju förnya sig lite :)

btw,
ikväll när jag kommer hem från matchen och Moa från Åtvid så tar vi mopparna till Erikababe för ett häng med brudarna! Det ska bli as kul! Det var ett tag sen sist nu. Tydligen så är hon ensam hemma, inga föräldrar och ingen Henke, det blir fint :))) Blir även att vi sover över, myys på det :*

Nu ska jag packa min väska
ses motherfuckers!
puss



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0