Så lite ork så mycket dröm

Tjaaao :)
Vad har ni för er?
Jag kom hem från skolan för lite mindre än en timme sen. Vi hade svenska på morgonen sen matte där jag gjorde färdigt mitt prov i statistik. Det ända jag kan säga är Hellu IG! Jag har verkligen tappat mina kunskaper i matte totalt på gymnasiet haha. Istället för att gå framåt så backar jag i utvecklingen^^ Men iaf, efter det så var vi på en fruktansvärt tråkig föreläsning med nån läkare. Vi bara pallade inte så jag, Frida, Madde, Mandiz och Jennifer drog och åt och sen var det dax att gå till bussen. Så riktigt skönt att komma hem tidigt ska ni veta! :D


Postat av: juliairene.blogg.se

men åh tack så mycket

e det du som tagit bilderna i headern? :)

2009-04-28 @ 13:17:54
URL: http://juliairene.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0