Femteapril

mycket skön slapp söndag today.
Solen lyser, Winnerbäck strömmar ut ur högtalarna
det är vår och jag mår bäst! Det är så det ska vara :)

Igår var det gräspremiär på Tyllevi, det var riktigt fint
att kunna spela i kortärmad och kortbyxor och såklart
att prova mina nya pjucks. Fick dock byta efter ett tag
men det är för att jag inte har gått in dom tillräckligt än.
Var också ute ett tag med kameran, blev en del bilder
men jag lägger bara upp en.
På kvällen tog Moa och jag mopparna upp till jaktstugan,
tände en brasa å ringde grabbarna. finfint!



tussilagosar ~



Pollenchock & stjärnfall - Lars Winnerbäck

Det var vår och det var varmt och alla älvor sjöng i kör
när vi la oss under stjärnorna i parken
Efter slask och is och snö fanns plötsligt nåt att leva för
när allt som vintern gömt sköt upp ur marken
Det var nånting om befruktning, det var nåt om hur man gör
Det liksom for omkring, det måste varit pollen
Vi skrattade och drack vin direkt ur flaskan, som sig bör
när det är vår och fest och man har tappat kollen


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0