artondeapril

Jossan har varit duktig och gått upp halv nio idag!
En hel halvtimme tidigare än igår haha.

Får väl se om det blir till att göra nått kul idag, eller
ikväll vet jag att de blir kul, Mickisela kommer hit å
vi ska ner till Simon och lite. Men innan dess kan de
nog bli rätt segt som vanligt ^^

Stoort plus är iaf att mami o papi åker till Norrköping
 elva nån gång och dom kommer inte hem fören typ
imorgon eftermiddag. Huset for myself! :))) hihi

Nu ska jag gå och ställa mig i duschen. Mitt hår ser
förjävligt ut! Jag bara måste klippa mig asså.!

pusshej'

juste! Idag är det en månad tills jag fyller 17! :)))

Postat av: Moa

Jag fattar, alldeles för bra!

och det gäller mig också för jag är ju likadan-.-

2009-04-19 @ 17:03:21

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0