Man kan inte lyckas om man inte försöker...

... men varför försöka om man ändå aldrig lyckas?
Bra fråga tycker jag.

Igår på LPL-lektionen så körde vi 4-hörn och heta stolen.
Och efter en massa frågor och väldigt långa diskutioner
så känns det som om man kommit närmre alla i klassen.
Vi diskuterade allt mellan maten i skolan, vad man tycker

om skolan till mer privata saker och hur det känndes att börja

i en ny klass med nya människor i olika åldrar.

När man tänker efter är jag väldigt nöjd med vilka som går i min

klass. Vi är få typ bara 15 och ska kanske bli färre men det känns

ändå bra. Okej, det är lite tomt utan killar och idrotten kan bli lite

trist när vi ska göra grejer där man behöver mke folk men jag ska

verkligen inte klaga! Jag tror verkligen på vår klass, vi kan bli nått! haha


Och på tal om ingenting, jag hatar mig själv

hejmittsjälvfortroendeliggeribotten.se

positiv, va fan är de för ord? Det funkar inte alls för mig.

I'm a negativ Bitch and that's it!

OMG jag måste göra nått åt det, sen, alltid är det sen, allt skjuts upp,

skjuts upp tills jag har glömt bort det.

Kan inte bara någon komma och säga till mig "Josefin, du måste ta tag i ditt liv!"
Inte på ett elakt sätt, utan på ett uppmuntrande sätt, om det nu är möljigt.
Är nog inne i en dålig period, hoppas det blir bättre, snart, jag hatar att vara deppig.'

haha längsta inlägget? Tråkigaste med kanske, men det får ni stå ut med!

Puss J



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0