22.39

Ja då var jag här igen då, som vanligt ;P
Har vatt en helt okej dag, varit hemma och packat inför imorgon,
plockat lite i mitt rum och fixat en massa musik, me like! :D
Runt tre nån gång så mötte jag Moa, fixade lite och sen gick vi upp
till henne och spelade GH åt pizza och snackade me Maggie å My,
kul att dom kommer och hälsar på såhär på vintern :)
Vid typ 9 åkte jag hem och det var då jag hamnade här igen haha.

Nu håller jag på att ladda hem Messenger beta till min lilla dator å
de gå inge vidare precis.. Men jag får försöka igen hehe. När det är
klart får jag nog ta och lägga mej så jag orkar va vaken imöra ;D

Ses&Hörs

Puss


Postat av: Jennifer

Klart jag kan fixa det till dig (;

Dekan t ett litet tag, men jag ska börja nu på direkten (: <3

2008-12-31 @ 15:27:52
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0