02.12.08

Idag är jag hemma från skolan.
Var tvungen att gå hem igår för jag mådde väldigt illa
och hade ont i magen.. Magsjuka ? :S
Aja, de är liite bättre idag iaf. Hoppas på att de inte blir nått mer!
Måste till skolan imorgon för att ta såndär gardasil spruta mot
livmoderhalscancer.

Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag!
Jag har diskat, plockat undan, damsugat hela huset och städat mitt rum.
Har dock gått på tabletter för att orka med allt...
Men nu är det iaf gjort och jag är jättenöjd! (:
Lillebror och jag lagade lite mat tillsammans också, eller jag gjorde
det mesta och han sprang mellan köket och datorn haha.

Jag känner faktiskt att jag mår ganska bra psykiskt idag.
Bättre än på länge, och det känns jättebra!
Dock så dyker "det där" upp i huvudet för ofta..
Men jag klarar det här! En dag kommer jag vakna upp och
inte bry mej om den där skiten längre, snartsnartsnart!

Jag är verkligen sugen på att ta mig en promenad nu, men så
fort jag kollar ut så ångrar jag mig direkt.
Det är mörkt, blött och väldigt tråkigt ute! Jag saknar solen, sommaren.
Men först ska det bli jul, mysigaste tiden på året.
Sen är det ju nyår med, hoppas kunna fira den me lite polare i år(:

Brorsan ropar, bäst att se vad han vill! (;
Vi ses&hörs

Pussar


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0